Tuesday, September 29, 2009

Aidilfitri '09

Alhamdulillah, semua umat islam telahpun selamat menyambut hari kemenangan setelah sebulan berpuasa. Rasanya belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Minal Aidil Wal Faizin. Mohon maaf zahir dan batin di atas segala salah dan silap dan halalkan makan dan minum k...



Bercerita tentang aidilfitri tahun ni, ni merupakan tahun kedua aku merayakan aidilfitiri sebagai seorang isteri dan tahun pertama sebagai seorang ibu. Sangatla mengujakan. Untuk tahun ni 1st raya aku beraya di Temerloh, Pahang (mestila ikut giliran kan???).. hehe... dan tahun ni jugak sume adik beradik aku ade berkumpul bersame.. cam biasala kalo dah sume ade tu memangla gamat suasana... walaupun adik beradik aku ni x ramai.. tp suara2 lantang kitorg ni dah cukup untuk membuatkan umah aku bergema.. harharhar!..

Pagi raya tu seawal pukul 6 pg, kitorg dah bangun tuk menunaikan solat subuh secara berjemaah dan sesi bermaaf-maafan sambil menghulurkan duit raya. Pastu aktiviti makan2 dan juga sembahyang raya. Sesudah sembahyang raya, sesi bergambar dan juga kunjung mengunjung ke rumah sanak saudara. Sehari suntuk gakla beraya.. penat pon ye gak.. tp nila masenye nak mengunjungi sanak saudara.. ye tak??? Esoknye aku bergerak pulang ke ampang.. balik umah mertua la plak kan.. hehehe... begitula cerita raya aku pd tahun ni... sekian sahaja.. tata...


Me,

0 comments:

Post a Comment