Sunday, September 13, 2009

Ala.... Tag lagi!

Ala.. tag lagi. Bilela agaknye aku nak post n3 cerita ceriti plak kan... asyik jawab tag je.. huhu!

TAG MAKAN2 RAYA

1. Suka Memasak??
erm.. sangat suke.. tp lepas kawen jd malas plak memasak.. hahaha!

2. Masakan istimewa anda untuk yang tersayang adalah (2jenis)
ahahah.. rasenye banyak dah aku masak.. tp x taula yg mane yg spesel.. ahaks!

3. Makanan istimewa yang anda suka waktu raya? Kenapa? (2jenis)
suke gile akan kuah lodeh + sambal kacang yg ma aku masak.. yg ma aku masak je ekh.. sebb ma aku masak mmg best.. xde sapela bole lwn.. tu mmg makanan feveret.. pergh, meleleh!

4. Kuih raya kegemaran anda dan si dia?
tat nenas + london almond + popia mini = sume ni buat sendiri by aku...

5. Tayang sket gambar masakan dari anda. hehe.ho ho ho.
hahaha.. kalo aku tayang gambar ni.. mesti ade org bengang.. huhuhu..
p/s: to ifie, jgn marah ha!


1 comments:

Fifi said...

weh 2 bukan masakan ko....
amboi2....

Post a Comment