Friday, September 25, 2009

Kek oh Kek!

Adala satu hari tu, tetibe je adik aku bitau aku...

Ifie: Angah, kawan aku nak order kek coklat raya ni, 2 biji.

Aku: Hah?? Erm tengokla kalo sempat nanti. Maklumla aku ni dah ader anak. Agak bz sket la.. haha

Ifie: Okla, 2 biji tu die nak bayar RMXXXXXXX.....

Aku: Uih, banyaknye! huhu.. tp xpela...kek coklat kan.. barang2 mahal. kite buatla cantik2 sket.. sesuai dgn harga yg die bayar tu...

Ifie: Ok, nanti aku confirmkan ngan die yer..

Gitula lebih kurang bait2 perbualan antara aku ngan adik aku, fifie...

Dan masa yang ditunggu pon tibe... Sehari sebelum hari raya tu aku dah bz buat kek coklat yg ditempah... Dan lihatlah hasilnya.. berbaloi kot ngan ape yg dibayar.. hehehe.. so tahun dpn bolelah order lg yer.. ekekeke...


Aku namakan kek ni.. Kek Coklat Strawberi

Nampak mcm sedap.. tapi ntahla yer.. huhu...

Me,

0 comments:

Post a Comment