Monday, June 8, 2009

0128809382

Erm.. aku saje je letak no tepon tuh.. psalnye aku geram sgt dgn pemilik no telefon seperti yg tertera di atas.. huhu.. da beberapa kali die miskol aku.. kalo siang ari xpe jugak.. ni memalam bute time aku tengah tido.. biasa area 2-3 pagi.. mengganggu tidur aku je... dolu die miskol aku jarang sedar... tp ntah mcm mane.. mlm td die miskol aku bole tersedar.. aku rase tu bukn miskol.. die mmg call.. pasalnye lame bebeno.. sampai abesla lagu aku tu.. memule aku malas gak nak layan.. tp kalo sampai dah mengganggu tido aku.. hangin jugakla... aku tengok die miskol area kol 2.30 camtu.. memule aku x layan.. kali ke 3 die call aku pon reject la call die... gile ke tepon org time tengah tido... kalo mak ayah aku ke, adik beradik aku yg call ke.. xpe la lagi.. mgkin la ade emergency kan... and then pas aku reject call tu die bole anta msg kat aku... msgnye berbunyi begini...

'aku taw dah ang pakai line.bye'

hak ena! motif?????? aku pon ape lg.. kejutkan hubby aku... suh die bace sms tu... pastu hubby aku kate mesti die igt aku pakai kredit... huh.. nak cilok kredit aku la tu.. ello beb! kalo rase xde duit.. x payah la nak pakai telefon... campak je dlm sungai!.. aku ingt pas dah anta msg tu die stop.. alih2 die miskol lg... aku geram.. aku tutup tepon aku.. abes citer.. mengganggu tido aku je.. huhuhu...

Me,






2 comments:

~DiEyRa~ said...

aku pon slalu kena dgn sorg mamat ni...katanya dia kenal aku...bengang tol...hubby aku siap carutkan dia pon dia wat bodoh jer...msh tak phm2 bhs...smpi aku ltk nama dia ORG GILA jer... senang hati aku...
no dia 0122706374...sungguh bangang manusia sebegini...eh...aku pon nk blogkan la psl org gila ni...hahahaha

Mrs Emjay said...

lelaki xpe lg dura..
yg call aku ni pompuan weh!
semalam hubby aku tepon die gune tepon opis..
hahaha... hubby aku kate die pompuan..
pastu hubby aku sound la die.. jgn kaco bini saye.. wah.. pompuan tu bole kate aku plak yg miskol die dulu.. huk aloh.. tah bile masenye tah..

Post a Comment