Tuesday, June 2, 2009

Tagging - Award!


Pesanan Penaja:
You have been tagged.. pls visit my blog for the tagging yer..tq

Terperanjat aku dapat pesanan dari penaja ni... aku ni dahla buta IT.. hahaha.. tp xpe.. aku akan cube sedaya upaya aku.. hikhikhik...

Aku telah di tag dan diberi award oleh Puan Durra... my coursemate during degree at UiTM Shah Alam...

1. Copy award diatas untuk diletakkan di blog anda.
ok... saye yang menurut perintah.. hehehe

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.
1) Namanya yang agak unik.. Durratul Maqnun Binti Majudin
2) Seorang isteri kepada En Azaly (Sorry durra kalo aku salah eja nama hubby ko!)
3) Seorang kawan yang baik dan penyabar ( sebab aku suke sangat tanya pasal blog dan die dgn sabarnye menjawab segala pertanyaan aku)
4) Seorang yang suka mencuba sesuatu yang baru (sbb bile aku bukak je blog die mesti ade mende baru yg aku jumpe... pastu aku pon sibukla menanye.. :-P)
5) erk ape lagi ek... erm... aku start berkawan ngan die sewaktu part 4 kot. Sebb durra ni dolu student OM kat UiTM Dungun.. hehehe...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sebelum memilih penerima award seterusnya.
1) Seorang isteri kepada seorang suami yg bernama Megat Jasrul Izmar Jasmi.
2) Skang tengah gile berblog... tetiap hari mesti ade story yang nak dimasukkan.
3) Sukakan kaler pink.. sangat suke sebab nampak kelembutannya.
4) Sangat suka akan cupcakes tp sampai sekarang belum berkesempatan untuk pergi ke kelas membuat cupcakes.
5) Mempunyai 4 org adik beradik.. kesemuanya perempuan.. dan aku merupakan anak kedua. Paling rapat mebi dgn adik yg bawah aku tu.. Cik Fifie...
6) Sebenarnye suke memasak tp selepas kawen ni malasnye la nak memasak.. selalu kene perli ngan hubby aku.. hahaha...
7) Barang2 kesayangan yang mesti aku bawak dalam handabag aku ke hulu ke hilir... HTC Touch Diamond & Camera canon Ixus I80..
8) Seorang yang berhemah apabila memandu kereta.. erk.. ye ke tu!
9) Seorang yang agak cerewet ( dah ramai dah yang ckp mcm ni... biasala kan.. hidup perlukan kepuasan.. so aku mestila pilih yg tebaik tuk diri aku)
10) Dilahirkan pada 21hb Disember 1983 di Kluang, Johor dan berbintang Sagittarius..

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10) Sebenarnye aku x tau nak tag sape.. sebab x ramai kengkawan dalam blog ni.. hahaha...

Me,

0 comments:

Post a Comment