Wednesday, June 10, 2009

Gugu Gaga Erra


Erm malam td tepat je pukul 9.. aku bukakla astro ria.. semate2 nak nengok rancangan gugu gaga erra... hehehe... nak tau gak ape la cite disebalik rancangan ni.. erm... tengok punye tengok punye tengok.. kesimpulan yg dpt aku buat... bagus jugakla rancangan ni.. die menceritakan pengalaman erra daripada sebelom melahirkan anak sehinggalah selepas melahirkan anak... tu baru 1st episod.. tunggu lg la episod yg seterusnye.. huhuhu... aku ajak gak hubby aku nengok rancangan ni.. memandangkan dua2 xde pengalaman lg kan dlm menyambut cahayamata.. kurg2 rancangan ni ble dijadikan panduan.... tp.. x layannye dek hubby aku.. die dok sibuk main PS3 dlm bilik die.. huahuahua...dah abes rancangan tu baru die kua tanye aku pasal rancangan tu... adoyai... huhuhu...

Me,

0 comments:

Post a Comment