Wednesday, June 17, 2009

Qistina & Uncle

Malam isnin lepas akak aku ader dinner ngan suami die.. so die tinggalkan la anak die ngan aku tuk dijaga sebentar sementara die ber'dinner' tu.. huhu... die sampai kat umah aku area kol 7 ptg camtu la... erm sampai2 je... 1st soklan yang ditanye dkt adik aku yg fifie tu ialah...'mak de.. mak su mane?' adoi la haaaaaaaaaa... tanyela kitorg ni siht ke dak.. ni tanye adik aku yg bongsu tu mane.. eee... x sesuaiii... hahaha... maklumla die sgt rapat dgn mak su die.. sbb tu selalu akan tanye mak su die je.. chait!!!

Pastu mlm tu kitorg lepak2 tgk tv.. smbil berborak2.. tetibe die tanye..'mak ngah... uncle mane?'.. pastu aku tanye die... kenape tanye uncle.. jawab die.. 'cina nak ajak uncle main bola la'.. huhuhu... die mmg rapat jugak ngan uncle die.. tunggu punye tunggu uncle balik.. uish.. terus main bola.. main lukis2... kirenye xder dah la pandang aku ngan adik aku ni...

Tengah berborak berdua ngan uncle die.. tetibe die ternampak kotak PS3... dan2 die ajak uncle die main game.. huhuhu.. uncle pon layankan ajelaa... kuikuikui.. ni ha gambar uncle ngan cina tgh main game.. betapa baiknye mereka berdua.. huhu...



wah... khusyuknye mereka!...


lah.. main game boxing upenye....


Me,

0 comments:

Post a Comment