Friday, June 5, 2009

Lepat Pisang & Air Kelapa!

lepat pisang... nyum.. nyum.. kesedapannya masih terase...

air kelapa... nyaman gile dapat minum air ni..

Semalam ntah kenape tetibe je aku teringin btol nak makan kuih lepat pisang ngan minum air kelapa... huhuhu.. ni sume gara2 member aku si dani la.. die dok citer pasal kuih muih.. aku plaknye mmg tengah lapar.. terliur2 la aku ni ha... lepat pisang tu mmgla aku bole makan kan.. yg air kelapa tu aku konpius sket... siap tanye kat mak aku ni sama ada aku leh minum x air kelapa.. sebabnye aku pernah terbace dlm info mane tah.. lupe plak.. org hamil xleh minum air kelapa.. so aku msg adik aku.. suh die tolong tanye kat mak aku.. ni perbualan sms antara aku ngan adik aku, fifie ngok ngek..

aku: wei, tanyekan ma.. bole x aku minum air kelapa...

fifie: x ley... bahaya.. huhu.. ko kene minum soya je...


aku: owh ye ke... huhu...xperla gitu... ingat nak g pasar malam nak beli air kelapa..hehehe


fifie: minum ah.. saje je... huhu... gurau2...


aku: eee... bongeknye.. ko memain ke aku ekh..

Ei.. bole die memain ke aku ni... geram pon ade gak nih... tp sabo je la...

Nak dijadikan dah mmg rezeki aku... kebetulan petg tu kat area umah aku ade pasar malam.. aku ape lagi.. pukol 6 je.. start enjin kete.. bedesup pegi psr malam.. hehehe.. kepinginkan lepat pisang dan air kelapa punye pasal.. nasib nak ade pasar malam semalam..kalo x jenuhla laki aku nak mencari... huhuhu...

Me,

0 comments:

Post a Comment