Friday, June 5, 2009

Menghitung Hari


'Menghitung hari... detik demi detik...masa ku nanti apakan ada...'

Alhamdulillah.. hari ni genapla usia kandunganku 36 minggu.. bermakne kalo ikutkan dah 9 bulan dah usia kandungan yg aku bawak ni.. erm.. walaupon aku dijangka melahirkan anak ni pada 05/07/09.. tp aku dah get ready dari sekarang.. sebabnye.. ni da dikire masuk minggu matang.. bile2 mase je bb akan kua.. mane la tau anak aku ni nak melihat dunia ni awal ke kan.. hehehe.. alhamdulillah.. aku ngan bb sihat... mudah2an kami berdua disihatkan tubuh badan ni sampaila saat melahirkan dan selepas melahirkan.. aku skang ni agak kurang larat la nak berjalan jauh.. maklumla.. keadaan yg semakin sarat.. x memungkinkan tuk aku berjalan seligat dulu.. sepantas dulu... nak bangun dari duduk pon mengambil masa... hehehe... hopefully aku selamat la melahirkan baby ni... mudah2an... cemane la upenye anak yg aku kandung ni kan.. adekah seperti di bawah ini.. hehehe... okla kita tunggu dan lihat je yer...




Me,

0 comments:

Post a Comment