Monday, June 15, 2009

ABC owh ABC!

Phewww! Meleleh seh... jumaat lepas aku ngan ajak adik aku g shah alam... semate nak g kedai tenaga TNB tuk setelkan masalah bil letrik umah aku yg terlebih bayar ni.. huhu... tp yg sebenarnye tujuan utama aku pergi shah alam tu semate nak makan ABC Pegaga.. haha!

Gerak dari umah je dah kol 12 tengahari.. hoh time makan lah pulaknye... so sampai shah alam area 12.30 la.. 1st tempat yg dituju seksyen 2.. dah lapo.. prot pon dah berkeroncong.. sampai2 tengok kedai sementara yg ade dpn wet world tu dah roboh... erk! mane plak g kedai2 ni sume.. and then teringat plak aku akan pembinaan kedai2 dkt uitm tu..so aku terus je la g kat situ.. pergh! terperanjat aku tetibe nampak kfc.. huhu... dasyat la.... then aku terus cari parking.. dah mmg rezeki... samapi terus dpt parking.. hehehe.. then aku mule berpk2.. nak makan nasi ke ABC dulu.. kang makan nasi kenyang xleh makan ABC plak.. tp kalo makan ABC x mkn nasi susah gak.. dahla lapo nasi ni.. so aku pk punye pk punye pk.. tanye adik aku.. kesimpulannye makan nasi la dulu.. tu lg utama... ABC tu kalo x larat nak mkn leh bungkus.. hehehe... so aku makanla nasi dolu..tp keinginan tuk makan ABC tu membuak2... aku mmg xleh tahan.. siap je mkn nasi.. aku terus pegi cr kedai ABC Pegaga!.. huh... nasib ade lg kedai tu.. maklumla.. seingat aku dah 3 tahun aku meninggalkan UiTM tu.. maknenye hampir 3 tahun jugakla aku x makan ABC Pegaga.. fuh satu tempoh yang agak lame tu..

sampai je dpn kedai ABC Pegaga tu.. aku terus je nengok menu die.. erm.. walaupon dah lebih 3 tahun aku x makan ABC tu.. tp harge tetap same... cayalah! aku pon orderla 'Chocolate Nuts ABC' dan kongsi bersame adik aku.. Pergh! meleleh2 coklat die.. hahaha... so kat bawah ni aku selitkanla satu gambar ABC tu.. nak tangkap bebanyak malu plak org pandang.. hahaha...



'Chocolate Nuts ABC'
Pergh! Meleleh beb.. sedap x hingat!


Me,

0 comments:

Post a Comment