Wednesday, June 17, 2009

Check up... Check up... :-)

Semalam adelah hari aku kene pegi hospital sg buloh untuk buat weekly check up.. Mcm biasa aku gerak awal pg.. sebb biasala.. smlm mmg turn org2 spesis aku yg pegi buat check up tu... erm sampai kat spital area kol 9.00 pg.. padahal aku nye appointment kol 11.30... hahaha... Justify Fullsampai kat kaunter pendaftaran.. die suh aku tunggu sebb aku nye appointment tu kol 11.30.. adoi sabo je la.. Die suh aku dtg balik situ kol 10.30.. erm aku pon ape lg.. pegila cr port yg sesuai tuk melepak ngan adik aku...

Dalam area kol 10.10 tu aku pon pegila ke kaunter pendaftaran tu.. tunggula sket.. and then area kol 10.30 tu die panggil no aku... setelkan pendaftaran dan bayaran.. then aku pon terus masuk ke klinik O&G.. masuk dlm tu amek no lain plak.. aku dpt 2054.. no skrg ialah 2014..adoi lame la lagi nak tunggu.. mcm biasa cek air kencing... pastu die panggil aku tuk cek jantung baby... aku pegila belakang.. cek jantung baby.. huhuhu.. siap bole terlelap aku... hahaha...

Then dlm kol 2 camtu barula no aku dipanggil... alamak! doc laki lagi.. sabo je la aku... cek punye cek punye cek.. doc kate.. ok kepala baby u dah ke bawah.. boleh bersalin secara normal.. air ketuban cukup.. uri da ke atas.. jantung bb ok... alhamdulillah..lege ati aku dgr.. skang ni kirenye aku tunggu ari je la... ader lg 2minggu lebih je ni.. huhuhu.. hopefully sumenye selamat...


Me,

0 comments:

Post a Comment