Sunday, June 21, 2009

Jemput - jemput Bilis Fifie!

Huhu... aku saje je nak letak entri pasal jemput-jemput ni... actually ade sehari tu aku teringin sgt2nye nak makan jemput-jemput bilis.. aku nak buat terasa sgt malasnye.. so aku suruh la adik aku tolong buatkan.. sesekali 'buli' die ape salahnye kan..kan..kan...

So die pon sediakanla bahan2nye.. aku dok kat depan tengok tv sambil menunggu jemput-jemput tu siap.. hahaha.. sorilah fie yer.. aku x berdaya.. kuikuikui... agak lame gakla aku menunggu... sekali aku p dapur.. aku tengok die tengah get ready nak menggoreng ni.. then aku tanyela die.. kenapa likat je tepungnya.. x cair pon.. maklumla.. aku biasa buat cair.. rupe2nye die ade care die yg tersendiri... so aku malas la nak campur2 keje org ni.. aku biarkan je la die menggoreng sendirian.. huhuu...

X lame lepas tu.. nah jemput-jemput siap.. pergh! kecur air liur aku.. nak tau sedap ke x? pergh mmg marvellous! x sangke aku die lg pandai buat jemput2 dr aku.. chaitt!.. hasil jemput2nye ade di bawah.. silala tatap yer!...

Jemput2 Bilis Fifie!
Pergh! Marvellous seh....


Me,

0 comments:

Post a Comment